דיסקו רוסו – DISCO ROSSO

קניון עיר ימים / דיסקו רוסו – DISCO ROSSO

חברת DISCO ROSSO הוקמה בשנת 1968 בחולון. בשנת 1998, החלה הרשת לייבא נעלי נשים ומאז נותנת מענה ללקוחותיה במגוון רחב ואופנתי של נעליים לכל שעות היום.

החברה עדכנית ומתעדכנת גם במהלך העונה ומספקת את כל החידושים בתחום ההנעלה בזמן אמת.
החברה מנוהלת ע”י משפחות רוקח ומיכאלי הידועות בענף הנעליים כבר יותר משני עשורים.  את הידע הרב שנצבר ע”י בעלי החברה מתרגמים בדיסקו רוסו לקולקציות איכותיות ואופנתיות המובילות את המגמות בשוק מדי עונה.
את ההשראות לקולקציה אוספים בעלי החברה בתערוכות עולמיות הנערכות בבירות האופנה ומתאימים את המגמות הללו לאופנה וללקוחה הישראלית.
הנעליים מיוצרות באיטליה ובברזיל תוך הקפדה בלתי מתפשרת על איכות. החברה משתמשת בחומרים המשובחים ביותר ולצד האופנתיות שומרת על נוחות .

מדי עונה, משיקה החברה לפחות שלושה קווים עיקריים של מוצרי הנעלה כך שהלקוחה תוכל למצוא את מבוקשה לפי גזרה, גובה העקב או צבע.
עצם היותה חברה מובילה בארץ בתחום נעלי הנשים , קיבלה חברת דיסקו רוסו זכינות בלעדית של המותג המוביל מאיטליה כגון:
BARBARA BUCCI
חברת
DISCO ROSSO משווקת את מוצריה בחנויות הרשת בפריסה ארצית בנקודות מכירה המובילות בתחום ומעדכנת את החנויות בקולקציות חדשות ועדכניות מדי שלושה שבועות עד חודש.

במהלך 2008 נפתח בתל אביב חדר תצוגה של החברה המציג לזכיינה ולקוחותיה העסקיים את הקולקציה העשירה, בצמוד לו נפתחה חנות עודפים המספקת ללקוחות את מוצרי החברה מעונות קודמות במחירים נמוכים ומפתים

 

אתר החנות

http://disco-rosso.com/

טלפון

08-8655977

מיקום בקניון

קומה עליונה

‎קטגוריה

הנעלה, חנויות