יעקובוב דיאמונד קוטור – YAKUBOV

קניון עיר ימים / יעקובוב דיאמונד קוטור – YAKUBOV

יעקובוב דיאמונד קוטור הינה רשת חנויות תכשיטי יוקרה המונה כ- 5 סניפים (קניון הזהב, קניון גבעתיים, קניון קרית אונו, קניון ארנה הרצליה וקניון עיר ימים נתניה). הרשת בבעלות משפחת יעקובוב – שם מוכר ומוערך מאוד בתעשיית היהלומים בישראל ובעולם. הרשת מוכרת תכשיטי יוקרה זהב ויהלומים בסטנדרטים בינלאומיים ובמחירים מאוד נוחים ללקוחות. כל תכשיט יהלומים מסופק עם תעודת הערכה גמולוגית ואחריות. הרשת חרטה על דגלה את נושא השירות וההיצע ללקוחות, לכן בנוסף לשירות ללא פשרות למען הלקוח, ניתן לרכוש בחנויות הרשת גם תכשיטי זהב וזרקונים ממבחר גדול מאוד . בשנה האחרונה הרשת השיקה ליין חדש של “תכשיטי העתיד”  – אלו תכשיטים עשויים זהב ומשובצים ביהלומי מעבדה איכותיים, השווים באיכותם ליהלומים טבעיים.

בנוסף לתכשיטי מותג YAKUBOV, הרשת מוכרת בחנויות גם שעוני אופנה של מותגים מוכרים כגון: Danish Design, Welder, Charles Hubert, Ingersoll, Frederique Constant, Cluse

ניתן למצוא ברשת שעונים החל מ- 369 ש”ח בלבד.

הרשת גם היבואנית הבלעדית בארץ של מותג התכשיטי הדני Trollbeads – המותג המקורי מאז שנת 1976, המתמחה בעיצוב ייחודי של תכשיטי כסף מבוססים צמידים וחרוזים. המותג נמכר בחנויות אחרות של הרשת.

 

 

אתר החנות

www.yakubov.co.il

טלפון

054-3450629

מיקום בקניון

קומה עליונה

‎קטגוריה

חנויות, תכשיטים